fredag, april 10, 2009

Datorn trasig


Började pyssla, satt upp denna tavla, hyllorna som skulle upp där blev det inget med. Satte också upp en tavla i vardags rummet. När jag nu skulle starta datorn vistade sig att den var paj. Samma fel pip som två hänger tidigare *arg* Denna modell av detta märke fick jag reda på sist den var inne att det var fel på och att även att garantin var slut så har just detta felet livslång garanti. BARA ATT HOPPAS. Mobilens fyrkant för att göra mellan slag segar med, glad påsk på mig eller vad säger man. En hel påskhelg utan datorn, antingen blir soffan utsliten eller så blir det väldigt sent här hemma. Kan inte göra nått, överföra pengar eller något. TISDAG tidigast kan jag ringa dator repatörerna, och sist den varit inlämnad har det tagit minst tre veckor :( Så jag blir från varande nu... *suck* Kan berätta att jag fixa en rabasbers planta idag när jag var hos farfar. Innan det var jag ju hos vännen med familj, mycket trevligt. Hep, greja vidare.. Innan tummen går av för att trycka mellanslag så hårt. Saknar er redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar