onsdag, april 22, 2009

Babbel...

Ska kika tven nu... men tänkte visa här att jag lever. Jag han hem efter jobbet, kollegen försov sig så blev lite stressigt där. Men väl hemma hade jag fått provremisserna, så åkte rakavägen till labb och tog dom. Vidare till biblioteket, kikade lite och hitta även denna gång en hög. Mina första ljudböcker inhandlade, tänkte ha på tåget till helgen (Elsa tipsa mig). Blev även två bok böcker eller vad man säger, haha. Kolla även om Blåsta (80-talisterna boken jag nog skrivit om sen i söndags?! Någon Gustav ... någonting som skrivt den. Kikar inte upp infon nu. Får greja det när det finns tid.) Men den hade dom inte, man kunde göra köp förslag. Och att det då kosta som när man reserverar boken (10kr). Men jag avstod, fast ångrar mig nog. Ska nog gör det där köpförslaget imorgon, då jag måste dit och lämna tillbaka lite andra böcker. Får se hur jag gör.
Var in till apoteket och hämta ut prednisolon supparna/stopillerna som jag fick mailat till apoteket av min kirurg. Smidigt, så nu har jag några till. Men var int många, hoppas dom räcker.
Sen hem, och har flängt runt här hemma. Eller ja fastna med divs saker som telefon och att överföra ljudbok och annat som behövdes.
Nu blir det tv som sagt.
Imorgon kl 9 ska jag upp, betala räkningarna så dom skickas iväg imorogn (måste registreras innan 10) Sen ska jag till biblioteket under dagen?! Prommenad, om jag orkar. Men kroppen behöver kanske en vilodag efter denna vätskelösa vecka?! Får se hur jag gör. Ska tvätta på kvällen, och så packa och göra klart allt för helgen. Fredag jobbar jag och sen direkt med tåget.
Ska försöka hitta nån som vill skruva med min bil över helgen när jag är borta med :)
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar