tisdag, april 07, 2009

Allergier

Lyssnar på Boulevard på P4 Örebro, hörde inte allt då jag lagade mat och så samtidigt. Men någon från Universitetsjukhuset pratade om allergier och att om man har virus/inflamationer i kroppen så blir allergierna lindrigare. Jag tänkte genast på mig och min astma och pälsalergi, en har ju varit bättre än dom var från början. Så blir spännande att se hur det artar sig nu när man tagit bort 95% av sin inflamation, märks.
Har förövrigt duschat, sikt skönt. Ska ta och äta pastan med min hemma gjorda tonfiskpasstasås , ute i solen. Se om frisk luft kan göra gott.

2 kommentarer:

  1. Yes, ett överdrag i frotté. Ska dock lämna vidare det för att få det sytt ordentligt. Har ju ingen symaskin.

    Här blev det också pasta fast med fiskbullar. mums! Jag följer dig, tvättstugan kallar...:P
    Hur mår du nu? Bättre hoppas jag!! Kram

    SvaraRadera
  2. Elsa: Jag har symaskin, men använder den för lite. Men idéerna finns =)
    Hoppas det går bra med tvättningen.
    Jag känner mig inte så annorlunda, går sakta hos mig. Känns som jag vill försöka göra något för att känna hur det känns då.
    Kram

    SvaraRadera