onsdag, april 15, 2009

Sorry

Har verkligen varit off här, men är så mycket. Men egentligen inte mer än vanligt, men mådde ju riktigt dåligt förra veckan så kroppen måste nog komma in i takterna igen.
Går dagen var mycket på jobbet, och idag med. Jobbade över 1,5 timmar, så blev nog totalt 2 timmars betald prommenad idag. Chefen, tacka för mitt flitighet.
Efter jobbet var jag bara hem och bytte om sen åkte jag till IKEA, mötte upp vännen Fredrik. Han ville ha lite sällskap i shoppingen, passa mig.
Efter det var det lite hadlining, plocka det viktigaste. Gick till kassan kände på mig att det saknades några kronor, testa iaf men köpet godkändes inte. Så fick ta bort en sak, som sagt på håret. Känns verkligen som jag börjar bli trött på att pussla med pengar nu, men man har blivit van efter dessa månader. Vänder det snart?! *hoppas hoppas*.
Kände det hade varit kul att åka till biblioteket, men det var klockan för mycket för. Men blir en tur dit imorgon kanske, märks. Har ju böcker som ska tillbaka, måste kolla datumen är nämligen två olika datum... en hög till varje datum, flitig som man är =)
Hade tänkt fika med vännen E imorgon men kände det blev för mycket den tiden hon kunde, så får bli en annan dag.
Har ju berg med disk med, sen jag hade syster med familj här. Har 12 av allt eller mer i mitt kök och det mesta börjar tryta, domt i hyllorna *diska diska*
Är super trött ikväll, så nu ska jag krypa ner så inte ögonen faller ur.
Har kollat Grey´s Anatomy idag, så bra!
Hoppas ni haft en bra dag, får kika in i era bloggar imorgon. Men bara så ni vet saknar er, ska bättra mig.
Sov gott alla!

2 kommentarer:

  1. Hej! Roligt med en tripp till Ikea. Jag var ju där i tisdags och strosade runt med mamma och H. (L:s dotter) Blev inte shoppat särskilt mycket men det är roligt att strosa runt och bara titta.
    Känner lite som du nu, lite off i bloggvärlden. Orkar inte riktigt kommentera och vara flitig med det ;) Bloggar mest och skriver för att jag känner att jag behöver och vill. Det är väl kombinationen med väder och mående. Blir väl så ibland. Andra saker drar i en emellanåt. Och tur är väl det också på sitt sätt.

    Underbart väder idag och jag tror jag ska ut och få lite frisk luft i näsan redan nu på förmiddagen. Så kan man ta det lite lugnt i eftermiddag kanske...hehe.
    Ha en bra dag vännen!! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej darling, har du sett att jag har uppdaterat min resdagbok nu äntigen? Kramkram!

    SvaraRadera