onsdag, maj 13, 2009

Sova!

Efter jobbet idag åkte jag mor, far och lillebror, och hämtade bilen min som var klar på verkstaden. Jobbet blev sååå bra, är toppen nöjd! Tack för all hjälp!
Flyter som en häst på vägen, förut var det mer som en seg gammal ko :P
Var förbi, tjejerna och så var andra lillebror där med. Vi åt lite pizza, men jag åt kebabrulle. Mumsigt, tack för maten.
Gjort ordning för att åka och skicka tillbaka min bil del, och annat.
Åkte hem för att ha telefon möte med UngILCO, men han inte hem så när det var 5 minuter kvar och jag hade nog minst 10 min kvar innan jag var hemma så stannade jag hos min vän Helen och fick låna eras kontor, medans dom sövde barnen.
Uppslukningen i telefonmötet var inte det bästa, blir lite mer mail och annat innan det blir något bestämt. Efter detta prata jag med min vän (som jag är hos) om allt mellan himmel och jord, bla. att det dagen innan midsommarafton blir logdans hos dom. Toppen, längtar redan!
Sen vidare hem, in med sakerna. Heja på grannarna som såg jag hade min bil igen :P (många som trodde jag hade bytt ett tag, då jag hade pappas så väldans länge).
Väl inne vatnja jag några uteblommor (som inte når regn vattnet så bra), sen fixa jag lite te och macka. Satta mig vid tven, kollade Grey´s anatomy. Så bra serie!
Nu är det sovdags, ögonen håller inte uppe. Dom är torra och tunga. Ni vet så det blir som så där när man skriver SMS när man ska sova och ögon locken lixom ramlar till och man nickar till, försöker fortsätta med tanken "jag är snart klar". Haha.
Så nu blir det att köra mig klar och krama kuddarna för mig, kommer garanterat drömma om bil *ler* Säkerligen något med att den är upp puttsad och fin!
Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar