onsdag, maj 06, 2009

Glad

Super mini inlägg i pausen på Grey´s Anatomy, är så bra avsnitt. Gripande.

Jag är super glad idag, svävar som på måln. Utemöblerna fanns kvar när jag och lillebror kom, så nu har jag fint ute möbel sätt =) Med fint stort parasoll som går att vicka ner och som luften går ut i taket på så det inte samlas varm luft där, varma dagar.

Planterat lite blommor, så nu är det bara att ta tag i att städa och göra om i rabbatterna. Då han som bott här innan verkligen har tryckt ner allt och vad som helst. Så blir lite mer städning och uppstrukturerat, fast med samma saker.

Nu börjar det....

Tillbaka igen, nu är det slut och jag ska sova.
Vill tacka min lillebror som varit super snäll och följt med mig och handlat burit och skrivat med mig, super snällt och jag uppskattar det mycket.
Var kul att min vän Kajsa kom idag, trotts att jag verkade flänga runt och göra allt samtidigt. Hjälte henne lite med hemsidan iaf :)
Mor var även över på kaffe, riktigt trevligt.

Nu håller jag tummarna för att mina utemöbler och annat kommer stå kvar när jag vaknar imorgon och alla andra gånger.
Men är ju faktiskt så att det är min tomt, så ingen får gå över gränsen där! Mitt är mitt!

Natti på er!

2 kommentarer:

  1. Jag kan förstå att din kropp säger ifrån i form av hugg ibland. För du gör verkligen ALLT samtidigt och hela tiden. Jag förstår inte hur du orkar! Stålkvinna!

    Vad roligt att möblerna fanns kvar, jag höll tummen så den nästan blev blå ;)

    Roligt att fixa med rabatterna så man får det på sitt eget vis, så som man själv vill ha det.

    Jag tänkte på dina utemöbler...du kan ju skaffa en lång kedja med hänglås och snurra in i möblerna då du vet att du inte ska vara där ute på ett tag, så som de gör på uteserveringar. Känns kanske löjligt. Men de dagar då det är dåligt väder står ju möblerna bara där oanvändbara och då kanske det känns lite tryggare att veta att de sitter i hop. Ska de sno så bblir det ingen lätt match ;)

    Jag fortsätter min vandring uppåt i din blogg, för i dag är jag tillbaka i internetvärlden...
    Kram igen!!

    SvaraRadera
  2. Elsa: Ja hur är vi gjorda egentligen, du flänger ju också runt och gör saker hela tiden. Jag funderar på om man ska försöka lunga ner sig och vara hemma mer i veckorna iaf :) Måste få lite lugn i livet. Men är svårt när man har en "livstil" som denna.

    Ja vist var det kul att dom fanns kvar, var säkert för du offra din tumme så den blev blå ;)

    Ja rabbaterna är ett projekt i sig, måste ha lite jord och så till det och har ingen plan ännu. Men men det är kul att ha något att pyssla med, kanske jag håller mig hemmekring :P

    Det där med utemöbler att kjedja ihop utemöblerna har jag funderat på, prata om det igår, min lillebror tyckte det såg tattaraktigt ut (vet inte om ni vet vad tattare är, hört att det är något man säger här omrking :P, tajkon, tattare/löjligt, fånigt eller vet inte vad man ska säga men du förstår säkert )
    Men vore skönt att kunna sova gott utan att var orolig, haha idag när jag gick upp var det det första jag kolla, trotts att jag var super trött *skrattar*

    Ja läs på :P
    Är så skönt att du är tillbaka, var det skönt med en paus? Jag hade ju det över valborgs helgen. Bara MMSa in lite bildhälsningar :P
    Är nyfiken om helgen i maj =)
    Boka boka boka boka!


    Kram kram

    SvaraRadera