onsdag, maj 27, 2009

ILCO

Fick ILCO-bladet idag, skoj med lite läsning.

Och så var man själv med på bild, haha snacka om förvånad blick.
Men men att korten skulle förankras "godkännas" av dom på bilden, det försvann vist på vägen?!
Inte för att det var katastorf, men hade varit roligt om båda var lika bra som vännen bredvid, som var underbart glad och verkligen var bra på kortet!
Kanske tillfrågas innan kort läggs ut på än framöver!? Om man nu hamnar på kort efter detta blogginlägget, haha.

Inte hört något mer om arbetsuppgifterna från Ung-ILCO, känns som jag gjor det jag kunnat och det jag skulle. Så får nog säga att jag är nöjd med min insatts, så här långt. Visar sig om det blir något mera och om alla brilijanta idéer man delade med sig av blir av, återstår att se.

Håller på och diskuterar och kollar lite om en ev. ung-ILCO länsträff med när liggande län, tycker det vore super trevligt om detta blev av och att det är några som känner dom vill komma.
Är inne på linjen att ha en lättsamm träff, men ändå ev. en föreläsning.
Om det är någon här som är med i ILCO som tillhör länen, Värmland eller Örebro (Örebor har två destrikt, Örebro och Karlskoga). Så skriv om det är någon aktivitet, föreläsning ni skullel tycka va skoj. Kanske har ni mer tips idéer och synpunkter, skriv. Dom är välkommna, mer än välkommna!
Träffen annordnas för att vi ska kunna träffa andra, diskutera prata. Ha skoj och allt sånt.
Vore jätte skoj om detta blir av, men utan er blir det inte... Så hör av er :)

Ni behöver nödvändigtvis inte vara medlemar i ILCO under första träffen, utan man kan få komma och kolla om man tycker det är något som passar en. Så har du en tarmsjukdom, eller en missbildning i urinvägarna, är stomiopererad av andra orsaker osv. (hoppas jag inte glömt något, rätta mig i så fall) hör av dig.
ILCO finns och arbetar för dig.



ILCOs hemsida hittar du om du klickar på denna texten

ILCO Riksförbundet för stomi- och reservoaropererade är en ideell handikapporganisation för dig som är eller kommer att bli stomi- eller
reservoaropererad och för dig som har andra funktionsförändringar i urinvägar respektive tarmkanal.

Vi representerar idag cirka 5000 medlemmar i alla åldrar.

2 kommentarer:

  1. Hahev lika förvånad som du! Fick en kommentar på min FB om att jag var med i tidningen, och på ngt konstigt sätt lyckades jag koppla, tog genast upp ILCO tidningen som låg brevid mig. Det var väl ett fint kort på dig! Vette sjutton vad jag hade så kul åt dock! Hehe! Undra vem det är som tagit kortet?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hellie: Vad jag minns så var det Madde, för hon tog lite kort runt om kring, minns jag gjorde minen för jag blev förvånad att hon vips tog kortet mot oss :)
    Jo bilden är inte ful elle så, men minen är rolig haha. Men tänkte mest på det att vi pratade om att man skulle få veta om man hana i tidningen och om man ville se bilden innan.
    Jo vi hade ju kul hela kvällen, satt och prata och skoja :P
    Kramar

    SvaraRadera