tisdag, maj 05, 2009

Snart födelsedag

Är mindre än en månad kvar till min födelse dag och har kommit på lite saker som jag lika bra kan önska mig, ifall man får några presenter (är ju inte så mycket sånt nu när man är äldre).
Stort trejält parassol och en sån stor tung fot, en stol stols schäslong. Rekond till bilen. Dessa saker kostarju en del, men man kan få som penga bidrag :)
Presentkort på IKEA är heller aldrig fel. Presentkort över lag är bra, super saker.
På Åhléns finns en present som heter SmartBox, en sån skulle inte vara fel :P
Men nu låter ja som värsta matrelisten!
Jag kan också meddela att jag gärna gör som jag och en kompis brukar göra, att vi ger varandra upplevelser, som massage, relax eller annat.
Det är toppen, och det bästa är ju om man får göra det tillsammans med vännen. Två flugor i en smäll :)
Det var saker jag tänkte på nu ;) Men alla små saker gör livet värt att leva. Allt är inte saker :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du för det du önskar dig... jag fyller oxå snart, den 13 maj. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jonas: Åh då fyller du verkligen snart :) Grattis i förskott :P Kram

    SvaraRadera