lördag, maj 09, 2009

Hej!

Nu är det lördag, skriver snabbt snabbt. Ska nämnligen åka in till marieberg och sen biltema med tjejerna.
Igår efter jobbet satt jag kvar två timmar med kollegan och snacka och drack kaffe, blir så när vi jobbar som vi gör. Sen åkte jag direkt och hämta lillasyster Sofie och sen hem till mig, laga mat greja men eftersom det regna hela kvällen mös vi med chips dipp cola och annat gott.
Kollade film.
Jag var SUPER trött, ögonen ville inte vara med längre så vid tio kasta jag in handuken.
Sååå skönt att sova, måste bli bättre på att sova känner jag :)
Gick upp vid halv nio idag, har duschat ätit och gjort ordning oss. Sofie spelar mario kart på Wii nu :)
Snart kommer Pernilla, hennes vän och Maria... Då ska vi först till Navet (sacundhand) och sen en lagerbutik här i Kumla, om den är öppen idag återstår att se. Vidare till Biltema, och marieberg. Jo just det kanske ska till lägga att jag bröt i hop igår, pga att jag var så otroligt trött och att det blev mer saker på bilen, en sak var fel köpt. Slarvigt av mig, men ska byta ut hjullagret. Så måste jag köpa till bromsok höger och vänster bak. Men men måste ju göras, slitagesaker
Om det är fint väder när vi kommer hem igen, kan vi ju fika ute vid mina fina utemöbler ;) *hoppas*
Nu är det bäst jag är lite trevlig... Hoppas ni alla har en bra lördag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar