söndag, maj 31, 2009

Namnsdag / Födelsedag

Idag är det namnsdag för mig!
Imorgon är det födelsedag för mig!

Så idag har jag dropp in fika för dom som vill, mellan 14-17.
Ska sätt igång med att föra en stor tårta nu, övrig bakning han jag inte riktigt med.
Fast är ju ingen stor födelsedag, 26 är inte så mycket att hänga i gran.

Är även mors dag, så mor ska uppvaktas på något sätt.

Otroligt fint väder idag, så ska verkligen använda min uteplats/trädgård.


Uppdatering: Blidde inget kalas här idag, är ju mammornas dag. Så jag får helt enkelt hålla mig till den 1a imorgon. Så imorgon kl 17.00 blir det istället.
Thigt med tid, men fyller man så fyller man :) Var synd man inte kunde ha det söndag bara är ju smidigare när alla är lediga. Men nästa söndag är det ju fullt upp med annat. Så blir imorgon.

Nu ska jag njuta av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar