tisdag, maj 05, 2009

Om dagen

Nu har jag just ätit lunch, blev pannkakor jordgubbssylt och mjölk till det.
Är regn blåst och trist här, men det är bra för det gröna och få lite vätska.
Pappa ringde förut och det blir inte Norrköping idag, han hade kollat fel. Det är på torsdag, så blir då istället. Och gällande bilen, verkar det stå still, går inte framåt =( Vi får hoppas han som ska skruva med den har tid snart iaf (om han får tid över huvudtaget) *håller tummen*
Så idag tänkte jag brumma hem och byta om fort för att sedan hinna med Navet (second hand) då dom har öppet till 15:00 (slutar 14:00). Kan va kul att kika bara, dom hade tydligen extra öppet på lördag så om det är mycket man vill se på och man inte inner på halvtimmen får man väl ta det då (om man har bil) Urk på det här, jag känner mig så beroende och jag gillar inte känslan. Mår nästan dåligt av det. Hur ska jag göra, köpa en gamal bil, för pengar jag inte har för att ha en när jag inte har en fungerande bil. Men det funkar ju inte heller för det kostar och kostar och den går säkert bara sönder den också.
Är förresten bara att det regnar idag, för det var ju planen när jag igår strök på gräsfrön på plättar på gräsmattan och tog på lite tunnt med jord för att det skulle få chansen att fästa sig. Är värkligen ler/sand mark där jag bor.
Ska sova någongång vid 18-19 ikväll, längtar redan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar