fredag, maj 01, 2009

Bilen


Har tvättat och städat ur min bil idag :)

6 kommentarer:

  1. Oj, städat bilen har jag också gjort häromdagen, vilket slit! Men nu skiner den! :)
    Jag tycker om din blogg,man blir alltid lite klokare efter att ha lämnat den! Jag måste kika in lite oftare, har varit lite dåligt med bloggande och bloggläsande på sista tiden...
    Men allt är bra med mig, våren spritter i kroppen! :P Hopaps allt är bra med dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hann: Så nu är din bil med fin :) Vist är det härligt :)
    Åh, så glad jag blir att du gillar min blogg. Klokare, jasså. Var ju kul att man kan dela med sig :P
    Tycker också att det går upp och ned med detta med bloggläsandet. Tror det är livet som tar tiden :O)
    Ja vist är det härligt med våren, älskar dom soliga dagarna.
    Här är det bara fint. Med dig med hoppas jag?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jo, lite klokare blir man, bra mag-info får du in lite då och då :)
    Jo, livet tar en jäkla massa tid ibland, haha! Ju bättre jag mår i magen, desto mindre sitter jag vid datorn, bla.
    Det har varit en riktigt härlig vår-helg! Har samlat en massa krafter till denna vecka!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Hanna: Känns bara att höra.
    Ja precis destu bättre man mår destu mer annat gör man =)
    Helgen har varit kanon, fin och härlig. Hänt mycket för mig. För dig med hoppas jag.
    Samlade krafter, men gjorde nog slut på dom på lördagsnatten då det var fest och alldeles för lite sömn.
    Tänkte på det förut men fråga aldrig, frågar nu istället... Vad har du för bil? Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag har en ford focus. silverfärgad. Mycket mer kan jag inte säga om den. Jo! Den har fyra däck! ;P (Jag kan inte mycket om bilar, jag är glad när de fungerar som de ska) :D

    kram

    SvaraRadera
  6. Hanna: Årsmodell vet du kanske? ;) Ja vist är det underbart när bilarna bara går och går, dom är inte billiga att äga minsann.
    Hoppas att du har det bra tjejen!
    Kram

    SvaraRadera