tisdag, maj 05, 2009

Regn

Nu har man gått morgonronden i små regn, startat upp allt. Ätit frukost och domnat i ryggen, aj aj. Gillar inte att ha ont i rygg axlar nacke, hela tiden.
Idag verkar det vara en lugn dag också (som det även var igår), borde ju va någon dag som alla kommer. Så håller i hatten, man vet aldrig när det blåser till.
Inatt sov jag fyra timmar, och höll på att försova mig. Hade varit katastrof, urk! Är såå trött, och får helt enkelt ta och skylla på detta med sovbristen i lördags/söndags.
Vet inte när jag kommer hem från Norrköping idag, fast säkert inte tidigt. Men ska försöka sova på studs för att inte försova mig imorgon, nästan bäst man fixar nån från jobbet (natt jobbarna) som får ringa och gasta på mig. Är nog säkrast =)
Ska uppehålla mig en timme eller så där i Norrköping, så får se vad man kan hitta på. Någon som har några förslag?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är bra att det äntligen kommer lite regn,men jag vill ju ändå ha sol. :)

    Välkommen in i min nya blogg... http://jonashsvensson.se

    SvaraRadera
  2. Jonas: Mm precis regnet behövs, men solen är bäst :)
    Åh ny bogg, får jag kolla in.

    SvaraRadera