torsdag, maj 07, 2009

Morrn morrn

Trött trött trött, så var det när jag vakna... eller ja skulle vakna. Jag slumra till, gick sedan upp och gjorde det viktigaste. La mig en stund till och sen gick jag bara raka vägen ut och till jobbet.
Har lite ont i magen idag, och jag merar lite, är inte så att jag har dunder ont men det är obehagligt även detta och känns som det kryper på, vill inte det ska vara värre och vara något allvarligt. När jag inte vet vad det är blir man så orolig, kan inte hjälpa det.
Men men jag kör på hoppas på det bästa, försöker att inte tänka på det.
Missa frukostmackorna så nu äter jag knäcke med kaviar te och yoggi som jag hade här, tur man har lite på jobbet :)

3 kommentarer:

  1. Ojoj, jag är inte förvånad över att läsa att du var trött i morse. Jag kan inte begripa hur du orkar flänga runt sm du gör...hihi. Har sagt det innan och säger det igen. Du verkar ha energi för två!

    Själv har jag sovit som en stock dessa två nätterna och det tackar jag gudarna för. Det har blivit 8-9 timmars sömn och det är så skönt. Visserligen har jag vaknat där runt 3-4 snåret men sedan kunnat somna om. Det är skönt. Tror det är lite det dåliga vädret som lugnar ner kroppen också. Men ska inte säga förmycket. Då kommer det väl med buller och brak igen.

    Jag såg igår att du ringt men jag hade inte möjlighet att svara och sen hade jag så mycket att göra i går. Som jag skrev i messet, jag hade en sån där riktigt fixa och dona dag så jag satt inte ner många minutrar i lugn och ro. Jag tog tag i en massa samtal, mail och annat som skulle ordnas. Mycket med skola och sjukdom och sånt. Sånt som man vill få lite klarhet i. Så när jag släkte lampan här hemma igår var klockan över 23 och det är inte likt mig. Så det gick i ett hela dagen.

    Säger det igen, ett jättefint utemöblemang. Det ska du vara glad över och njuta av! =)

    Tråkigt med magen, hoppas bara att det är någon liten känning och att det kanske beror på tröttheten eller kanske stressen? Jag vet hur det är. Man blir så lätt orolig när det inte är som det brukar. Man är livrädd för att det ska hända något.

    Vad ska du annars hitta på idag?

    Nu ska jag uppdatera lite i min egen blogg. Folk tror väl man gått och dött..hihi.

    Sköt om dig gumman! STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Hihi, fick precis ditt mess. Kul att man kan glädja någon. Därför får du ytterligare en kommentar och förklaring om maj kommer nog i ett mess..:P

    SvaraRadera
  3. Elsa: Ne jag sover alldeles för lite 4-5 tim per natt, måste göra något åt det. Lugna ner mig tex ;)
    Gu´så skönt att fått sova, underbart och efter längtat för dig kan jag tro. Hoppas det fortsätter så, är du mer än värld!
    Det var inget viktigt igår när jag ringde, löste sig =)
    Skönt att ordna lite sånt som måste ordnas, har det gått bra med det du grejat med?
    Tack igen, :) du får komma och grilla i maj :) Dit du ska och till mig fixar vi så jag kan hämta, är bara drygt 5 mil.
    Du får tänka ut hur du vill göra så kanv i se hur det blir med allt, ska du medverka alla dagar? Det är ju ledigt torsdagen och klämdag fredagen lördagkvällen är det miniminifestival på orten där jag växte upp.
    Ja man blir lite orolig, men får nog helt enkelt lugna ner mig lite.
    Idag ja du idag hade jag velat bara åka hem, men eftersom jag har pappas bil ska jag efter jobbet hem och byta om, åka till biblioteket lämna böckerna som är en dag sen :( hoppas det inte kostar!?!
    Sen ska jag till far, och då ska vi åka i varsin bil min ska nämligen köras till han som ska skruva. Sen ska vi vidare till norrköping där jag ska uppehålla mig medans far ska på massage. Sen hem igen, med alla restider och allt är jag nog hemma 22, och då ska jag ramla ner i sängen på engång, en dag till. Sen är det helg :)
    Imorgon är det kumla marken, så efter jobbet blir det nog ev att besöka den en sväng.
    Sen är det helg :) Sova ut!! minsta lillebror (eller vad man säger) Ska ev komma, märks.
    Har du för planer?
    Ska kika in hos dig nu =)
    Sköt om dig du med! Kramar tillbaka

    SvaraRadera