tisdag, maj 26, 2009

God morgon!

Solen strålar och det är rätt skönt ute, tänkte inte på att kika på termometern när jag satt i bilen.
Gick i kortärmad skjorta i dag med, på morgonronden alltså. Den är klar du, har startat upp allt och nu är det frukost.
Apropå mat, så har jag kommit på flera grejer jag glömde igår när jag handlade. Så blir nog en sväng till. Vågar knappt gå in i en affär till, pengarna rinner ju som floden själv.
För att berätta nått nytt så kan jag säga att precis när jag åt ur mitt bostadsområde imorse, så skulle jag ta upp mobilen och ta kort där jag brukarta i en glänta (typ). Solen var så stark och fin, så ville ha ett kort där, men icke. Hade glömt telefonen hemma på sängbordet. Men jag vände, fick ett kort längst ner från mitt bostadsområde istället :)
Hamna bakom bussen, men körde om för att slippa ligga bakom. Sorry bussar kör så ojämt och alldrig rätt. Eller inte alla men många. När jag väl glidigt om så körde ju jag sen efter hastighetsbetränsningarna så klart, gör jag varje morgon. Inte bara för att polisen brukar stå ute, utan även för att jag faktiskt beräknar att det ska ta den tid det tar... planerad körning ;)
Var nog inte så populärt av bussen då jag hade honom i bakrutan hela tiden, haha. Men häldre där än i framrutan :P
Får göra som en som jag låg bakom i mitt bostadsområde, över guppen. Han körde nog så sakta man kunde för att få bilen i rullning. Haha. Och jag kör själv sakta där, men inte såå sakta. Tyckte inte heller att han hade så sänkt bil, och kolla inte så noga men tror fasen jag hade mindre gummi på däcken än han :P Så på listen till nummer plåten stod det, "Akta min röv för fan" haha, tror du han är van att få folk i röven när jan rullar sig genom livet, och antagligen kör väldans för fort ute på vägarna (fördomar från mig inte bra, inte bra).
Jag har ju också text rad på min nummer plåts ram, men inte sån text. Utan mitt namn.
Så nu fick ni veta en ny detalj av mig, torr jag iaf.
Trevlig frukots på er alla (tror närmligen inte det är så många som hunnit börja käka den än, eller?!

Ps. Imorgon ska jag klippa mig!! Yey! Vi får väl se om ni får ett smak prov på det. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar