fredag, maj 08, 2009

Blött


Kom lite regn här...

3 kommentarer:

  1. Det kom en skvätt här också kan man säja. mina nuya blomlådor var fylda till kanten med vatten. orkisarna fick ett bad! Du jag får inte ordning på statistiken det visar bara 1. men jag har en annan äknare så länge så nu ser jag i alla fall när någon tittat in. :)

    ha en fin kväll. kram.

    SvaraRadera
  2. Du en sak till. kolla in min koola bild.

    SvaraRadera
  3. KajsasArtShop: Då fick dom sig en dusch :) Tur du hitta en annan ränknare. Men vi får ta och göra ordning denna som jag har så det blir rätt. Men nog lättare om jag får sitta och pyssla med det?! Hinner inte kika in nu, men gör det när jag har mer tid, ska med tjejerna till marieberg nu och biltema ska handla mer bildelar *suck*. Hoppas ni hade en bra kväll igår? Kramar

    SvaraRadera