fredag, maj 15, 2009

Fredag och sol :)

Ja har solen här idag, underbart.
Sov länge men inte som igår ;)
Så har jag diskat berget som var i köket, kastat massa soppor. Blev en del efter frysrensningen, urk. Vika tvätt, gå med glas till återvinningen.
Ja det är sånt jag får göra då jag inte får tag på nyckeln till dom almännas utrymme med trädgårdsverktyg, så blir att vänta till någon av dom är hemma.
Kollade en spade kostar ju runt 400 kr, tänk om man hade en sån och en handjagare (gräsklippare) då hade jag kunnat gjort det jag ville när jag ville och hade tid.
Ne nu ska jag forstätta innan jag blir förslappad :)

2 kommentarer:

  1. Hallå ja!
    Hur är det med Nilla en sådan här lördag då? Själv var man uppe hyfsat tidigt och har varit ute och promenixat, bakat bröd och nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig en runda ner på torget.
    Hur vart grillningen igår? Hoppas du hade trevligt.

    Nä, jag har faktiskt inte förberett någonting inför kommande helg. Det känns lite småjobbigt att börja nysta i. Men ska snart göra det. Blev lite stressad nu när du frågade ;)
    Kuratorsamtalet kändes bra och vi har bestämt att jag ska komma dit med jämna mellanrum, så vi har bokat in tid till nästa gång. Blir nog bra.

    Vad ska du annars hitta på idag? Har ni fint väder hos er?
    Sköt om dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Hej du, ja nilla mår som hon förtjänar :P Ne men jag mår ganska bra idag. Börjar repa mig nu. Känner mig piggare och piggare :) Tur det ska ju påt igen snart, haha.
    Du har varit vaken hör jag, fått mycket gjort. Gott med bröd, du kör vidare med bakningen. Jag ska försöka åter uppta bakningen jag hade förut :)
    Du har ju allt inom dig, behöver nog bra lite stöd ord på hur upplägget ska vara.
    Förstår att det är tufft att gå egeom allt, är ju ändå nått man har "bakom" sig trotts att det är på påtagligt i sitt liv.
    Var inte meningen att få dig att känna dig stressad =(
    Skönt att det känns bra att tala men någon, och det känns bättre och bättre. Man får ur sig massor.
    Idag blir det som sagt att hänga på bror och hans polare =)
    Händer för dig då?
    Jo här är det super fint, lite blåsigt bara. Längtar till sommar värmen och man kan sitta ut till två utan att det blir så där jätte kallt =)
    Kram till dej vännen.
    PS. du skulle varit här igår! synd du inte bor närmare DS.

    SvaraRadera