tisdag, maj 05, 2009

Badkläder

Har tipsat om den tidigare men då var det inte riktigt säsong.
Så sänger ut ett blogginlägg till om detta...

Klicka här för att se vad det är jag pratar om för badplagg.

Jag beställde vid årsskiftet, ett bad plagg som är i badmatrial och och döljer påsen bra (bara testat en jätte snabbis)
Tror detta kommer användas flitigt varma dagar.

Funderar även på att köpa lite andra varianter, för man är ju sina dagar man är mer vågad och vill då ha bikini :)

Nått badline vore ju även bra, fast dom jag ser verkar vara så korta. Ni som har badlinen och då, hur tycker ni att det funkar?
Tips på vart ni köpt dom?

Gissar det är bra med mönster, för det döljer mera.

Blir spännande att se hur det blir i sommar och vilka knep man lär sig :)
Om ni har några får ni gärna dela med er av dom.

PS. Såg nu att den fanns även i svart, men det fanns bara prickig när jag beställde. Så jag är en prick :P DS.

4 kommentarer:

  1. Jag hittade ett jättefint badlinne med mönster förra veckan på ICA maxi faktiskt. och kanonpris, endast 79 kr. Så det slog jag till på. Ett tips. De behöver inte vara dyrare och av märke för att vara snygga och sitta bra. Det var mönstrat i svart, vitt och rosa så man kan ha vanliga bikinibyxor i valfri färg till! =)

    SvaraRadera
  2. Elsa: Undra om det var sånt som jag stod ock kika på inne på ICA Maxi i söndags :) Ne precis, behöver inte kosta multum.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt badlinne på la redoute och ellos. Har du kollat på change butiken eller någon annan underklädes butik?

    SvaraRadera
  4. Anonym: Hej, finns ju badlinnen lite överallt. Jag har inte kollat runt så mycket då just badet inte blivit så aktuellt för mig ännu. Men ska genast titta på ställerna du tipsar om :) Tack för tipsen!

    SvaraRadera