lördag, maj 16, 2009

Grillen är invigd

Blev inget gjort i trädgården igår, bestäme att det skulle komma lite folk och grilla hos mig istället... Så röjde upp lite, var till affären och förrådet och hämta lite mer stolar.
Nu är grillen invigd, blev gott. Synd bara att jag inte hade lite mer god mat att grilla, ska vara kött :) Men det blev hamburgare korv och så lite tillbehör till det, gott det med. Men märks att värmen inte är här än, efter att vi ätit och så gick vi in och fortsatte festen inne.
Dom sista gick runt tre, blev en lyckad spontan fest.
Ska tydligen med lillebror på en fördelsedags fest ikväll, så bara att duscha göra ordning sig och påt igen :P
Mor och far var här en sväng med lite gräs som blev över, dom har gjort ordning sin tomt. Så nu harjag två rullar gräs med två meter av vardera på min tomt, haha ser super roligt ut. Menblir säkert bra när det växt ihop sig lixom.
Dom skulle ha grill fest ikväll, blev över bjuden. Så nu händer allt på samma gång. Blir nog iaf att åka hem ungdomarna =)
Nu ska jag ta och äta lite, behöver få i mig lite näring... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar