måndag, maj 25, 2009

Sista måndagen denna månad

Hej, alla glada. Jag har inte så mycket att skriva känns det som.
Mer än att det är en bra måndag, mycket att göra. Positiv anda sveper genom dagen, fick just sms av apoteket. Mina produkter har kommit, så ska hemta dom.
Annars hoppas jag på att solen som nu tittar fram lite smått ska komma fram mer under eftermiddagen och hålla sig framme, så ska jag ta och klippa lite gräs tänkte jag. Har tänkt det många dagar nu, disken växer också så det måste med tas. Och inte annat små plock. Det är det värsta när man tar slappsöndag, det slår tillbaka på en själv igen :)
Torsdag får jag ju främmande så då ska det vara finare än nu iaf, så blir det vel kanske kalas fika i helgen eller iaf måndag hos mig. Blir ju äldre.
Men som sagt, finns att göra... gäller bara att göra det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar