onsdag, maj 20, 2009

Duracellkanin

Får man vara trött?!
Känns som jag kör på i ett tempo av gamal vana, men att jag glömmer att lyssna på kroppen.
Kan säga att jag kom i säng vid 23 igår, och 22.30 igår ringde jobbet, 5,5 timmar innan jag skulle upp. relativt ny personal. Kan man sitt jobb så kan man "han skulle bra kolla en sak".
Vet inte när jag somna, la mig 23 iaf. Klockan ringde 04:00, men kom nog inte upp förens 04:20 så var bara att på med uniformen och åka på engång. Trött!
Idag efter jobbet, som gått bra. Träffade jag vännen E uppe på Hallsberg, gick en sväng med hennes son då hon var på ams. Vi tittade in till min syster och tog en kaffe. Sen väl hemma vid 17 tiden, lagade jag kycklingspätt med potatis som jag mosa till mos och hade kokta morötter och hårt knäckebröd till. Mumms.
Sen skulle jag bara sträcka lite på mig, men somna i nästan två timmar. Tur jag vakna, för snart är det Grey´s Anatomy. Väntat en hel vecka!
Blir lite te och choklad till, sen somnar jag säkert på studs igen.
Ledig imorgon, underbart skönt!
Kan lägga till att denna veckas, rygg ont inte är att leka med (för att vara mig). Vore underbart att gör något åt detta nu.
Ska ta tag i det, ska ta tag i allt.
Sen en annan vän skrivit på facebook, ni vet i "rutan" -mycket "kom ihåg" saker nu, huvudet pyr- Bra skrivet, skriver under på det.

2 kommentarer:

  1. inte konstigt att du är trött, hörru! ;D

    SvaraRadera
  2. Pelle: Ne kanske inte :) Kan inte ta mig för att lägga mig 20-21 om kvällarna. Men får lära mig det helt enkelt! Hoppas allt är bra med dig Pelle?

    SvaraRadera