tisdag, maj 05, 2009

ILCO Örebro

Igår anmälde jag och Anna oss till friluftsträffen/aktivitetskvällen med ILCO Örebro, kan bli riktigt skoj. Och kul att Anna följer med, ska jobba vidare på detta med att få ihop en ungdoms träff och se hur stort intresset är.
Men tills dess gör vi det som händer.
Har även uppgifter att ta tag i när det gäller sammarbetet med Ung ILCO, vet inte varför det dyker upp massa annat hela tiden. Får helt enkelt boka in en dag då jag sätter mig och går igenom allt och ringer runt. Men nu är man ju på jobbet varenda dag, men torsdag den 14e är jag ledig, så då ska jag sattsa på att få allt klart. Ja så mycket som jag kan råda över iaf, säkert kommade svar och annat som kommer dröja lite men iaf så man har kollat upp allt och hört av sig till dom berörda osv.
Ska även kontakta Madde i Karlstad, vi måste ju prata om våra planer på ungdoms träff :) Vore så kul om det blir något av det, eller hur Madde?
Men man vet ju aldrig hur responsen blir, förens efter man testat :)
Börjar fundera starkt på att bli ungdomsombud i ländet.
Är det någon som är ungdomsombud i sitt län som läser här? Är lite nyfiken, skriv gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar