söndag, maj 24, 2009

Söndag

Nu är det söndag, skönt!
Jag kör söndags slapp som jag burkar =) Tvätt tid sen, hoppas jag hinner med någon maskin innan det är dags att åka och hämta bilen i Åsbro.
Gårdagen var bra, lugn men bra kul! Var som jag sa på festen, det är många av vännerna har ju familj och barn, så det tryter på festerna. Tur man kan haka på lite var stans då, så är det fest så kommer jag :P
På festen var det mycket yngre, men så roligt! Några som man träffar genom jobbet. Fick en kommentar av en av tjejerna igår, hon sa det "jag känner igen dig" efter att hon sagt det några gånger, så sa hon "men är nog för du är så snygg" Wow =)
Var fram på Åsbro rocken och lyssnade, var röj. Käka hamburgare, och sen lite marknadsgodis :)
Blev en efter drink innan skjutsen kom, väl hemma somna jag som en stock.
Så är det söndag som sagt, behöver städa... eller iaf plocka, ligger grejor över allt.
Hade hoppats på att det inte var blött ute, eftersom jag ville testa min nya elgräsklippare! Märks om det blir torrare i eftermiddag/kväll. Vattenslangen jag köpte behöver jag inte använda idag iaf ;)
Nu ska jag fortsätta kolla på robinsonreprisen, har inte sätt det på bra länge.
Vad gör ni en söndag som denna?

PS. Inlägget Lala la, var egentlien en film från gårdagen. Men blev vist inget här. -Jo ny tydligen, hihi DS.

4 kommentarer:

  1. Behöver du en gräsklippare, den kan man väl klippa med en nagelsax:)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hej, du är tydligen någon som känner mig och vet vart jag bor.. nja nagelsax är lite väl att ta i men vanlig sax skulle gå, men ta väldans tid :) haha. Så blev en elgräsklippare istället. Men jag blev nyfiken på vem du är, lust att ge dig till känna?

    SvaraRadera
  3. Självklart ska du få veta vem jag är (Martin Hallblom) släng upp en bild på hur gräset blev:)

    SvaraRadera
  4. Anonym/Martin: Hej på dig, så du är en läsare hos mig :) Mer än jag viste. Hur är det med er? Givit er ett eget inlägg, så nu har du bild på en liten bit av träsmatan :P Välkomman på kaffe någon dag! Kram

    SvaraRadera