tisdag, maj 26, 2009

Eftermiddagen

Pysslar med lite av varje... Tvättar har diskat, ska laga mat igen och orka diska igen :P
Plocka in alla saker som jag var och hämtade på apoteket igår, bara ut lite saker i förrådet, ja få undan lite prylar helt enkelt.
Är trött, så när jag gjort detta tror jag att jag ska ta och använda min nya pryl. Den inspelningsbara dvdn och titta på avsnittet från Gosip Girl från i söndags...
Sen sova, tidigt (iaf tidigare än jag brukar).
Var jätte fint väder ända tills jag kom hem från jobbet, då börja det regna. Frisk och skön luft. Men vill ha sol och värme, men är det svensk sommar så är det :)

2 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Hoppas allt är bra med dig! Blev nog ingen morgonkommentar här från mig. Fick så bråttom i förmiddags att rusa ner på torget och köpa nya blommor till mina krukor så bloggande och internet var inte så viktigt ;)
    Men du får en kvällskommentar i stället.
    Spännande med klippningen i morgon. Ny frisyr eller bara lite klipp av topparna?
    Oj, vad du shoppar loss! Kul!
    Hoppas du får en bra kväll! kramar

    SvaraRadera
  2. Hej! och godkväll!
    Nope du är den första som kommenterat iaf...
    Åh nya blommor så roligt =) Blev det fint nu?
    Ja klippningen ska bli kul. Sa göra som sist kippa kort (för att vara mig) då det vuxit ut sen dess. Sist jag klippte mig var i oktober. Var nöjd trotts att det var vant, men kände mig lixom lite "finare" Då jag faktiskt var "tvungen" att göra mig fin i håret, haha.
    Så blir som på bilden på facebook (visningsbilden) Fast lite kortare kanske (minns inte heller om det vuxit lite på det kortet, tror det kan ha varit i årsskifftet nämligen.
    Oj vilket upplägg om mitt hår, haha.
    Ne jag har inte shoppat något mer sen jag handldla maten igår, men måste handla lite saker jag glömde.
    Den inspelningsbara dvd med hårdisk och usb, köpte jag samtidigt som datorn :)
    Så löste problemet att det inte finns cdenhet i datorn :P Smart värre och bra, för jag har länge viljat ha en sån så man kan ha lite lagrat lyx spela in lite så man har :)
    Test spelar in nu, och lär mig!
    Hoppas du har en bra kväll!
    Kramar på dig!

    SvaraRadera