måndag, december 15, 2008

Då var droppet klar, gick bra. Hon stack något snäpp högre upp. Gick rätt så bra.
Gick dit, ni som följt bloggen vet att det inte är så långt. Men iaf en promenad mer än innan :D
Sen åkte jag hem, höll på att fastna framför datorn. Men då visade sig att Erika hade fått PartyLite prudukterna, så skulle över och hämta dom.
Innan åkte jag till lilla ICA (brukar säga så efter som vi har Maxi här också. Handla lite av det som går åt som bröd pålägg frukt grönsaker och toapapper mm.
Var förbi Sveas bageri och handlade lussebullar, tänkte bjuda Helena på när hon kommer.
Hämta öven ut ett paket på posten som jag inte hade en aning om vad det kunde vara, men visade sig att det var en sån där tidnings gåva. Balansbräda och lite så, får man se hur bra det är haha. Men jag hoppas jag får pilates grejorna som jag önskade mig på julklappslistan.
Nu kollar jag på några av avsnitten om ensamseglarenf som Madde tipsade om i sin blogg.
Och undertiden dricker jag te med tekaka och ost lussebuller pepparkaka och en mumms mums. Bra kombination?! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar