måndag, december 29, 2008

Hallå världen!

Jag sitter här en svänt, dricker lite te och njuter.
Snart kommer vännen Millan och vi ska göra nån lunch i hop. Kul med sällskap!
Man är ju van med det nu efter veckan med familjen.
Hon ska även slänga i lite färg i mitt hår, så jag slipper ha randen på nyår.
Appropå nyår... det är så typiskt svenskt att någon inte vet vad dom ska göra, eller vill boka upp nått. Jag har iofs inte eller gjort det än, men är nog för att jag är själver och vill dela på mig hela tiden. Det är nog lättare för dom som har någon, dom vet ju att om det inte händer nått eller blir nått så har dom varandra. Medans som jag som är själv, blir själv om jag inte gör nått.
I nödfall får man väl våldgästa någonstans... men känns inte så kul. Man vill ju vara med på nyåret. Inte bara nån.
Aja, jag är lite splittrad.
Hoppas min vän Karin (ni som följer, vet hon som bor i Tyskland) stannar här över nyår.
Tänkte draihiop en fest lite snabbt, och kolla intresset i söndags. Några är på, några säger vet inte... Men blir svårt att hinna göra nått. Hade isåfall tänkt mig bål, tre rätters middag, snacks och moserande till tolvslaget. Lite sällskapsspel både vid bordet och tven.
Men som sagt ingen som vill boka upp sig, och man vill ju inte va den som sitter kvar själv här med alla god mat :P och lira singstar eller Upp till Bevis själv... vem ska man då bevisa för, haha.
Vet knappt själv vad detta inlägg fått för riktnig!? Ensam varning kanske... men känner ändå inte så. Men går inte att undvika att få kännslan när alla mina goa vänner har sina respektive. Någon gång blir det min tur med, men tills dess vill jag ju ha kul och leva livet.
Kanske man känner så här också för att allt är så nytt i mitt liv nu?! Jag var ju alltid den som hållde igång och flängde, gör jag ju nu med... Men är ju inte ännu i full speed. Men det kommer!
Jag längtar, fatta va underbart!!

Ne nu kom posten och snart Millan med. Så får avrunda här. Tur posten kom och tog mig tillbaka till dagens värklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar