måndag, december 15, 2008

Blond



Hellie undrade hur jag såg ut blond, för hon kunde inte tro att jag var blond egentligen.
Jag har dess värre inga bra kort. Och dom korten jag hitta så är jag ju blonderad. Min riktiga hårfärg är sandre eller vad den heter, ni vet vanlig svensk... kallas även råttfärgad.
Även fast bilderna är dåliga bjuder jag på dom här. Bilden är tagen runt vintern 2002, det ser jag för jag bor i den lgh :D Har ju som jag nämt tidigare bott på 9 ställen. Blir min 10 nu i februari. Man kan tro jag blir vräkt. Men har inte blivit vräkt ur en enda... flyttar för jag hela tiden ska hitta nått bättre. men nu är det både för att jag får det bättre och att det blir mycket billigare. Måste kunna få lite pegnar över också. Alltid velat bott fint, men man kan inte lägga alla pengar på boende.
Den övre verkar vara innan klippning... och den undre efter. syns även på utväxten. Bilden är för övrigt tagen med webbkamera minns jag... Minns även min lillebror var hos mig och tog den övre... Vilket minne man kan ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar