torsdag, december 11, 2008

Tillbaka

Har varit frånvarande idag...
Varit hos stomiläkaren, och gick snabbt och bra idag. Illa att man får rutin på att lägga om sår och pyssla. Hon säger jag är så duktig, idag fick jag kommentaren att man skulle filma. Hon tyckte jag var så nogrann :D (men är klart det inte ska filmas)
Sen efter det mötte jag upp Millan, vi gick och luncha och gick runt i lite affärer :D Hade skoj!
Sen åkte jag till Ruma lagerförsäljning och kikade lite vidare till apoteket och hämta det som var beställt samt beställde lite mera.
Nu har jag fått medicinen för att behandla min lilla ändtarmssnutt, så nu är det bara att sätta igång.
Vidare hem diskade slog in Millans paket (hon har ju inte fått det ännu) Sen kom Millan igen, vi ficka och så färgar jag håret på henne, hon springer runt här nu med färg i håret och ser skit snygg ut :P
Snart dags att sköjla ur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar