tisdag, december 30, 2008

Skomakare / Fredag?

Hemma igen efter att varit fram på torget, skulle besöka skräddaren och se om han kunde fixa mina klackar på favoritskona jag köpte i tyskland. Men han hade stänkt. Hoppade in till en skräddare som sägs göra lite av varje, alltså också klackar. Men han hade fullt upp så han inte bli klara innan jag skulle resa. Så dom skona blir det inte den här gången. får dra på mig allt och se hur det blir och testa andra skor jag har... Så det blir någorlunda. vill ju vara fin.
Han med ICA maxi, Apoteket och Bokia en sväng också. Nu har jag en potatisgratäng i ugnen och hoppas den är klart snart, är hungrig. Slarvigare än jag brukar nu. Måste skärpa till mig.
Vet inte hur alla ser denna dagen? Som en fredag eller? För det är många som undrar vad man ska göra ikväll... aja imorgon smäller det för mig. Då blir det kalas. Längtar efter att få ta mig en martini med krossad is :)
Måste packa med mig det jag ska ha under min tripp... men blir inte mycket. Men lite, man vill ju va fin till det nya året.
Nu ska jag kolla gratängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar