söndag, december 14, 2008

Kvällning

Går kvällen var bra... var på lite olika ställen.
Jag och millan var en sväng till Tommy och sen var vi även till nästa fest... Vet egentligen inte vart vi skulle hamna först men blidde kvar där. Var sköj.
Jag gick inte hem, var ju rena livsfaran att gå dit... bambi på hal is! Fick skjuts av en polare. Tur man har vännerna.
Väl hemma somna jag på studs fasen klockan bara var halv ett... är segt att sitta nyckter. Men kul hade jag!
Vaknade dock någongång efter åtta då min "polare" som jag kallarn (stomin) ville tömmas var full av luft. Brukar alltid gå upp och tömma på engång då, men av nån anledning så somna jag om igen... vakna sen innan nio nån gång och då var det dags! Var så mycket lufft i den så halva plattan hade släppt från kroppen. Så det var bara att sätta sig yrvaken och dan och byta hela alltet. Även såromlägget eftersom det skulle bytas och plattan och såromlägget gå i hop i ett.
När jag var klar och allt var fräscht och fint så kännde jag bara för att fortsätta slappa, var ju forftarande mörkt ute (är det nästan nu med iofs) Men jag gick in och la mig en stund till. Men men tydligen somna jag och vakna itne förens efter tolv... haha... så blev frukost oc nu ska jag snart göra nån kykling rätt... tog fram kyklignfiléer. Blir nog ris till... var ett tag sen jag laga mat så nu borde jag verkligen göra det. och har ju trädde som jag måste göra slut på idag. Vet inte om jag ska göra den där kyklingrätten som vi åt hos Henrik för ett tag sen (Henrik vad hade du i det? skriv på msn om du ser detta :D )
Nu ska jag försöka greja lite men är fortfarande otroligt slö/seg/slapp.



Jag på hal is

Henrik Nicklas Martin Millan Kajsa


Jag i deras hall



1 kommentar:

  1. ska vi följa varandras blogg med blogloving?:)

    SvaraRadera