tisdag, december 16, 2008

Namn byte?!

Undra vad jag skulle få för mig att heta om jag skulle göra som tydligen många andra redan gör, dvs byta namn. Man har ju faktiskt tänkt på att man skulle vilja ha ett efternamn som ingen annan har. Men inte så jag sitter och funderar på det och har därför heller inte kommit på nått att byta till. Så ska man kolla upp så det inte finns, går iofs att göra på statisktiska centralbyrån.
Men så kostar det ju en slant också, iaf vad jag vet. Inget jag kollat upp. Någon som vet vad det kan kosta?
Man kanske en dag gifter sig, och då kan man ju byta namn. Om man känner för det.
Som det är nu, är jag nöjd med mitt namn :D

Kollade upp mitt på scb... Det finns 12285 personer som har samma efterman som mig.

Nu måste jag verkligen sova!

*slår mig själv på fingrarna*

3 kommentarer:

  1. hehe ingen aning om va de kostar men min bror byte iallafall

    SvaraRadera
  2. Svar: Kul att sen, men ingen direkt rolig personlighet... jag kan klara mig utan henne... jag lovar! :))))

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  3. Jonas: ja det tror jag verkligen du gör... gör verkligen jag iaf ;)

    SvaraRadera