lördag, december 20, 2008

Nu är man själv igen

Lillebror kom vid åtta... vi har spelat guitar hero, lite mario kart och kikat lite på datorn.
Han även med en film, Harold.
Nu ska jag kika runt lite och sen sova...
Sår se om orkar upp och se matchen som lillebror spelar imorgon, är ju kl 11.00 den börjar.
Men jag ska inte klaga han ska va på match frukost redan 8.00, så han är hemma och sover.
Jag har ju som ni vet städat idag, och det var ju bra. Nu har jag bara all packning och alla julklappar som ska slås in imorgon, för på söndag åker vi. Så morgondagen blir det att förbereda för en veckas semester till fjälls :D

Tusan tusan tusan, kom ju på nu att jag var tvungen att ha åkt till apoteket i dag och hämtat ut min beställning. Hum, får kolla om dom har öppet en sväng imorgon... Ännu en orsak att gå upp skapligt imorgon!

Natti på er!

4 kommentarer:

  1. hejsan igen nu förstår jag mer de var så svårt tyckte jag att läsa bloggen men inte längre :) jag äter salazopurin folacin och ska kanske byta till pentasa eftersom jag har led problem och mina vita blodkroppar är det brist på nu istället för röda :)

    SvaraRadera
  2. Man lär sig ju mer man är inne och kollar. Bra du hänger med nu =)
    Ja då kan det vara bra att byta, hoppas du inte har allt förstora problem med lederna. Räcker ju med en sak. Dess värre brukar ju det ju oftast komma nått mer. Jag fick tex benskörhet.

    SvaraRadera
  3. jaha då va du som min mamma hon fick också de.Om jag minns rätt hade du ingen tjocktarm kvar varför var du tvungen att operera bort den och vad har du istället för tjocktarmen ? hare bäst ;)

    SvaraRadera
  4. Man får lättare benskörhet när man äter stora doser kortison ofta.
    Det stämmer jag opererade bort hela tjocktarmen den 30 aug 2008. Så nu har jag tjocktarmen sitter ute på magen. Och där har jag ett förband. Påse på magen. Funkar jätte bra och mår mycket bättre än innan, har varit sjuk i många år med min sjukdom. Har du läst "Min sjukdomshistoria" som finns under etiketter.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera