onsdag, december 10, 2008

Lyckad kväll

Det plingade på dörren, var Stefan som kom. Andra gången det plingade så var det Millan och Martin.... så då var alla är och vi fikade =)
Var mumsigt med lussebullar pepparkakor glögg och kaffe.
Pratade strunt och gammla minnen.
Stefan gick tidigare för han skulle hitta på nått... men vi andra fortsatte framför tven och kika på bonde söker fru... Snackade vidare. Nästa gång är det fal för bönderna. Händer lite mer mellan deltagarna nu.
Sen började Grey´s anatomy, jag var nog bara med till första pausen sen ringde min underbara vän som bor i Tyskland. Svarade, för när hon ringer vill jag ta mig tid. Tid är nämligen inte nått man kan räkna med i hennes liv. Hektiskt liv.
Tack för att du finns Karin. Du betyder mycker för mig, en vän jag alltid vill ha. Vi kan alltid prata om allt.
Jag hoppas det kommer gå bra för dig dessa jobb dagar det blir hektiskt och att alla besked man väntar på inte drar ut på tiden. Man vill ju veta och inte gå i ovishet.
Nu har jag surfat runt lite och ska äta lite kvälls macka, försent för mitt tycke egentligen men bättre det än en tom mage.
Imorogn ska jag till en av mina läkare.... kommer säkert gå bra.
Millan och jag ska ses en sväng efter det. Sen ska jag hem och sammla krafterna.
Tyvärr blir min blogg inte intressantare än så ikväll...

Vill tacka för omtanken jag får i mina kommentarer!
Sov gott alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar