fredag, december 19, 2008

10 saker om mig

Hitta denna och kände mig frivillig =)


1) Vad gjorde du för tio år sedan?

December 1998.
Gick in nian på Sjöänsskolan i Askersund och bodde i Åsbro med min familj.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Bodde faktiskt i denna lgh (har flyttat en del) Jobbade och livet rullade på som det gör.

3) Fem snacks du gillar?

Choklad.
Popcorn (men inte ätit sen efter operationen).
Djungelvrål
Nobless (eller hur det stavas)
Kladdkaka

4) Fem sånger du kan hela texten till:

Oj, blir svårt. Men dom svaret där jag hitta detta barnlåtar kan man ju.

BäBä vita lam
Du gamla du fria
Solen lyser himlen är blå
Jag kom hem sent en kväll (Björn Rosenström, heter säkert nått annat på fodrallet, men börjar så)
Nu är det jul igen

Dom jag kom på. Är så dålig på att lära mig sånger låttitlar filmtitlar kändisnamn och allt sånt.

5) Fem saker du skulle göra om du var miljonär.

Betala lånen
Skaffa buffert
Spara
Hjälpa, nära och kära
Angagera mig med pengar i sånt man brinner för...

6) Fem dåliga vanor.

Äter för ofta choklad och mycket
Blivit slapp så jag får mer att göra när man ska, som typ med städningen
Köper för ofta snabbmat, halvfabrikat
Impuls humöret styr, handling och annat
Flyttar för ofta

7) Fem saker du gillar att göra:

Umgås med vännern och familjen
Vara moster och faster
Åka bil / Bilar över lag
Äta gott i tillsammans med andra
Ha någon att gosa med och dela allt med (har man inte nu tyvärr)

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i:

Det där ska med allt säga aldrig, är farligt. Mycket jag inte trodde jag skulle ha i mode värden som jag faktiskt har nu. Tar längre tid för mig att smälta in det och faktiskt tycka att jo det där är snyggt/skönt.

9) Fem favoritleksaker.

Leksaker?! Känner mig som ett barn. Men men kör på...

Datorn
Bilen
Kameran
Blommorna
Telefonen

Mycket prylar, men leksaker är väl prylar!? Och med dessa prylar kommer man långt.

10) Fem personer jag vill se göra den här undersökningen:

Snor föregångarens svar:
Någon frivillig?

Kommentera då här, när ni gjort det så jag kan läsa.
Och länka till mig så som jag gjorde här upp där jag hitta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar