tisdag, december 16, 2008

Inställt

Min vän Emmelie ställde in morgonens träff, dom mådde inge bra. Tråkigt både för att vi inte ses. Men också för att dom blir dåliga nu när det är jultider. Många är förkylda nu, och jag vill verkligen inte bli sjuker igen. Sist låg jag ju verligen helt täckad, har ju så mycket annat att lägga energin på som att läka tex (ingen vill visserligen bli förkyld, man har ju annat att göra än att ligga sjuker)
Så imorgon ska jag ta sovmorgon och vila magen. Hoppas den får försig att börja läka kanske. Drömma kan an ju göra.

Jag har nu några minuter kvar på sista maskinen i tvättstugan, tvättar över min tid. Inte bra. Har iofs sista tiden, men är inte snällt att tvätta längre än man får. Men är ju full bokat och jag var tvungen att få rent kläderna. Men jag får dåligt samvete...

5 kommentarer:

  1. Fin header du skaffat!

    Jo, min dag har varit bra. Hur har din varit?

    SvaraRadera
  2. krya på dig:)

    SvaraRadera
  3. Pelle: Man tackar =) Men tycker själv inte det är så stor skillnad på den och den tidigare. Men blev mer grått :D

    Alisa: Jag är inte förkyld, men du kanske syfta på såren?! Tack iaf!

    SvaraRadera
  4. Ja du, nu får kropppen att se till att läka!

    Jag tvättar aldrig över min tid, av den enkla anledningen att strämmen slås av i tvättstugan när sista tiden för dygnet är slut...

    SvaraRadera
  5. Hellie: Jag har också bott på ställen där elen stängs av :D första gången blev man förvånad :D

    SvaraRadera