fredag, december 12, 2008

Stora bloggpriset


Kan bli spännande att se vilka som nomineras i stora bloggpriset, kanske till och med man ska rösta. Känns så nu iaf. Om det är nån bra med =)

Men kommer helt klart hålla utkik... Men nu hinner jag inte kolla mera.

-De sju kategorierna är följande: Mode, Sport & Fritid, Livsstil, Politik & Samhälle, Vardag, Nöje & Kultur och Prylar & Teknik samt det åttonde fristående priset Aftonbladets Hederspris.-

Hälsa var inte med, sakna jag. Det är ju ändå en stor sak som jag tror en hel del bloggar för. Och som hjälper andra på ett annorlunda sätt. Som stöd och att veta att det finns andra...
Lite så jag känner. Var ju därför man själv börja blogga.
Men man får väl se vad som händer med den kategorin hamnar. Går kanske in under vardag?!

Håll utkik ni med!


1 kommentar:

  1. JAg tänkte precis samma som dig, varför är inte hälsa med? finns ju massa bloggor om det, typ fetma, fysisk hälsa och psykisk hälsa. Konstig!

    vardag borde ju vara en mer allmänn blogg!

    SvaraRadera