måndag, december 29, 2008

Mellandagsrean

Efter att Millan varit här och vi färgat mitt hår och ätit, så tog jag mig till banken och sen systemet. Men glömde apotekt. Får ta det imorgon, för då ska jag även handla lite mat.
Åkte vidare till mariebergsköpcentrum, tyckte inte mellandagsrean var så värst. Handla inget som det var rea på.
Däremot handla jag en nyårsblåsa på MQ från Sant Tropez, verkligen ovanligt för mig att handla där inne! Men blev nöjd tror jag, är verkligen svårt att hitta nått nu när man har påsen. Är ju ett bra mode, men min tycker inte jag passar eller kan ha allt som finns i butik. Är väldigt kort, så man bär inte upp allt så bra. Blev en scarf till så det inte blir så tomt, är en sån utan axelband.
Rätt fluffig sak men hoppas det inte ser för fluffigt ut, är ju bra att ha lite fluff för påsen, som sagt. Blev strumbyxor och en vanlig svart baströja på H&M också. Sen fick det absolut vara mer än nog.
Så nu får man se om det blir andvändning för festblåsan till nyår.
Nu ska jag ner i glamorösa tvättstugan... tvättar lite sen man varit borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar