måndag, december 15, 2008

Lucka 15

Nu är det dags att öppna min advendskalender


Lucka nr 15






Skulle verkligen behöva köpa termobyxor och jacka. Som man kan ha när man är ute i snön. Har inte köpt termobyxor på många år. Har faktistk aldrig köpt några själv. Och flyttade hemmifrån 2001. Jag har kvar min a röda jag fick när jag typ gick i sexan sjuan... går att få på mig dom men att knäppa är värre, men är med hängslen. Så dom gångerna jag har behövd har jag tagit dom och en lång jacka. Men det får ju inet att hålla på så.
Nu på söndag åker jag med familjen till säfsen, hade varit kul att ha termobyxor och jacka som man kunde ha ut isnön (vi ska inte åka skidor men iaf)
Dår försöka satsa på en uppsättning till nästa vinder, eller kanske försöka köpa nån på nån rea. Jag menar den man köper nu kan man förhoppningsvis ha bra länge (speciellt om jag har kvar mina sen sexan haha)
Jacka är svårt att veta vad man vill ha... Termo är lättare, kan man ta svarta... men jacka vill man gärna hitta nån fin.
Man får nog testa sig fram. Men man vill ju ha nått som är hyffsat bra och håller också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar