lördag, december 13, 2008

Ny dag och det är lördag :)

Nu är det lördag och det är skönt, sov ut och har slappat sen jag gick upp.
Går dagen var jag med Millan som ni vet. Sen gjorde jag ordning mig för julbordet med jobbet.
Fick skjuts av vännen Henrik till förfesten, som var hos Stefan... Dit kom även Lasse Magnus och Marcus.
Bubblade och hade det trevligt, sen var det dags att åka till maten. Var riktigt fint med lucia tåg och allt... så nu har man även fått sett ett lucia tåg i år... dom sjöng jätte fint!
Åt tills jag sprack, men fick ju tänka mig för med tanke på stomin. Mycket nytt att testa... men julbord är ju bra (vanlig mat) så var bara att ta det man tyckte om :)

Blev en lung men trevlig kväll... och var ju skönt det på ett sätt.

Ne nu ska jag slappa lite till... jag är slö idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar