onsdag, december 10, 2008

Lucka 10

Nu är det dags att öppna min adventskalender




Lucka nr 10


Dagens lucka kommer lite sent, men ingen som efterfrågat den. Men är klart är ju vad jag önskar mig =)
idag skulle iaf jag vilja få fria händer och råd att göra som jag vill i min nya lägenhet. Eftersom detta inte går att säga ett ställe för så fick det bli en slumpmässigt vald bild.
Gillar att inreda, men det kostar också. Vore kul om man kunde pusla som man ville och inte behöva tänka på alla kostnader.
Men man får ta pö om pö. Men blir nog inte att jag lägger pengar på att göra andra tapeter än vad som finns i grundutbudet nu när jag sla välja till nya lgh, är ju så att den ska ju bara hyras. Mitt mål är ju hus, då kan man börja lägga pengar på det! Göra som man vill!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar