måndag, november 17, 2008

Meter lång!

Nu har jag mailat min julklapps lista till dom som ska ha den =)

Kom på lite jag glömde, men jag kan ju göra den meter lång om jag fortsätter :P

________________________

Här kommer Nillas önskelista. Allt jag själv vill ha och skulle vilja köpa är nedskrivet. Efter julen kanske listan är mindre, den som lever får se =)


Nillass julklapps lista 2008

-Termos i rostfritt ca en liter. Ska va smidig att ta med ut. Vanlig på ICA eller exempelvis: Stelon termos. Designer Erik Magnussen. Svart ca 500kr

-Sällskaps spel

-New York eller London resa (med Er eller någon av Er kanske ?! =D )

-Volym tång (Björn Axen, ca 500 kr)

-Kniv(ar) Några bra knivar.

-Att få göra en egen personlig almenacka från sidan: http://personligalmanacka.paulanders.com/

-Pilaes träningssaker * 160:- Energetics /ADIVA FITNESSTUBE
* 120:- Energetics /ADIVA HANTEL 0,75 eller tyngre
* 80:- Energetics /ADIVA HOPPREP
* 350:- Energetics /GYMBALL SET

-Storstädnings hjälp efter min sjukskrivning. (eller flytt hjälp om det blir det)

-Hjälp med att laga bilen

- Inspelningbar dvd eller lagrings boxer.


Presentkort ställen jag skulle bli glad av:


Ikea

Åhlens

Kicks

Anettes spa och tandhygien Näbbtorgsg. 20 70223 Örebro

Biltema (så jag kan köpa mina bromsgrejor till bilen)

Style klippotek Örebro (köpmangatan1 vid kompassen. 019-106022)

Face Stockholm (mitt emot H&M i stan, nedre delen)

Bokia

_____________________________


Nu får man se om man varit snäll i år... hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar