fredag, november 07, 2008

Utmaning!

Jag antar utmaningen på eget insiativ via Pelles Personliga blogg...

Regler

Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg Berätta sju saker som är både alldagliga och knäppa.Utmana sju personer i slutet av detta inlägg genom att nämna namn och länka till dem.Låt dem få veta att dom är utmande genom att lämna en kommentar.

1 - Har mitt namn på ramen till nummerplåten bak på bilen. (Fick den i present av en vän)

2 - Just nu jobbar av ren envishet för att jag inte vill sitta hemma, fast jag borde vara hemma och läka.
Dum dristighet?! Eller ekonomisk och inte vill få massa sjukdagar?! Ja det är väl lite av varje!

3 - Haft över 10 jobb och mitt nuvarande jobb har jag haft i fem år. (fyller 26 nästa sommar och inte uppsagd från något jobb)

4 - Kört ner i en djup slänt en gång för länge sen. Snor halt var det och var på en isbana vägen var liten och gick som en måne. Men vill inte kalla det att jag körde i diket. Tekniskt sett var jag med ett av hjulen på vägen och lite i slänten, inget av bilen eller annat var ens i närheten eller nuddade dikets botten.

5 - Gillar roliga utflykter och min senaste var när jag och en kompis åkte och satte oss vid en grillplats vid en sjö och drack te när det var kolsvart och stjärnimlen lyste skarpt. Oplanerat och härligt.

6 - Impuls är lite mitt ord. Vill jag nått så gör jag det. Men visst är jag vettig iaf :)

7 - Jag tycker det finns något negativt och posetivt med allt. Och försöker alltid få det posetiva att vinna!

Ja då kom jag fram till att utmana andra. Jag kommer inte ens på sju bloggar jag kan länka till :) Men vore kul att utmana dessa :) (Hoppas ni inte blir allt för ledsna på mig?!) Men själklart, alla som är inne och läser få givet vis ta efter utmaningen, men glöm inte att länka till mig då ;)

Sussi
Maddepladder
Virrhuvet
Levekungeric

Kör hårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar