fredag, november 14, 2008

Sista arbetsdagen för denna vecka

...japps idag är det sista jobb dagen för denna vecka. Skönt!
Jobbar till halv fem idag. Ikväll är det inte så mycket planerat förutam att ta det lugnt.
...kom ett äckligt småkryp och flög här nu när jag sitter och skriver... men försvann lika fort igen.
Imorgon är det maskerad, har ännu inte bestämmt om jag skall gå, känns imorgon. Men om jag går blir det lugnt och nyktert iaf. Har ju lånat viking dräkten av Erika så vore ju kul att gå dit och träffa lite folk.
Igår gjorde jag andra beahandlingen av den nya metoden på såren jag har. Bara hoppas det sätter igång nu, att det vänder och börja läka! Har stått still såå länge nu, tappat räkningen... Men kolla nu, 11 veckor/76 dagar. Pju, nu är man van att ha det så här. Tror hjärnan börjar vänja sig och tro att det alltid kommer vara så här.
Väntar fortfarande på att få bli läkt och kunna ta klivet ut och verkligen känna hur det är att leva med min stomi. Kunna börja testa andra stomibandage och få duscha utan att ha massa förband att lägga om.
Drömmer om den tiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar