tisdag, november 25, 2008

Snyting

Snuva snuva, när ska man få slippa fräsa ur nosen hela tiden?!
Antar att det ger sig med tiden! *håller tummen*
Idag har jag faktist lite jag beöver göra:
Diska
Plocka lite iaf, för städa kommer jag inte orka.
Tvätta lite så jag har rent till helgen
Laga mat
Åka till apoteket och hämta ut min beställning
Duscha och allt som hör till.
Detta ska försökas göras idag, med en rejäl skopa förkylning och för lite skopor med ork.
Kanske frisera håret för första gången efter jag kippte mig. Har ju legat sjuk så jag har ju bara haft det som det blivit efter självtork. Blir intressant och se om jag får till det som frisören fick det :D
Ska försöka vila mycket också så jag blir friskare och inte sämre.
Blir hemma imorgon också eftersom det håller i sig med den är rediga förkylninen.
Så blir heller inget medarbetarsamtal för min del. Hade det imorgon kl 15:00. Nu blir det ombokat.

Trevlig tisdag i snön på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar