onsdag, november 26, 2008

Adventspynt

Jag har städat ordning lite här hemma och ja vet för tidigt, adventspyntat. Så nu är fönstrena upplysta. Imorogn har jag nämligen fullt upp och fredag förmiddag åker jag till stora staden, för att spendera hela helgen där. Så sen när jag kommer hem vill jag ha lite städat och ordning.

Lagade mat, blidde potatisgratäng och kött. Mums!

Mor & Far kom på lite fika med mig, vi gjorde lite sepcialkaffe (som jag bloggade om tidigare idag) Och hade kladdkaka med glass till.
Satt och snacka om diverse... Far fick också sin farsdagspresent som stått hemma hos mig. Han låg ju ute på jobb när det var farsdag, så därför blev det lite sent firande.

Sen blev jag själv igen, så då åkte jag till posten och skicka tillbaka en jacka som inte passa och hämta ut ett annat paket från posten.

Har grejat med lite allt möjligt...

Såg på nyheterna nu att Ahlsell Hallsberg ska varsla nu, men ännu oklart hur många som blir drabbade =( Aldrig kul när det blir en massa varsel.

Just pratat med Camilla, och vi ska ses kl 11 imorgon. Då ska hon på ett ärende jag ska följa med på, sen ska vi gå på mitt ärende. Jag ska till Kumla bosräder och se hur det går med lägenheten, med ute platsen ni vet (ni som följt tidigare inlägg) Och blir det att jag får den ska jag bumms gå och säga upp min jag har nu. Allt måste ske imorgon, eftersom jag åkter på fredag. Innan månadsskifftet ska jag ju hinna säga upp min nuvarande Det är ju på söndag det.
Sen blir det nog att vi tar och fikar och snackar alldeles för mycket strunt :D

Tänk så fort det går, på söndag är det första advent och sen säger det visp så är julen här.
Faktiskt så längtar jag lite i år, eftersom vi åker bort med familjen. 21 december bär det av... och blir inte hemgång förens den 28 december. Underbart!

Ikväll är det tv kväll... Bonde söker fru på 4an och sen Grey´s anatomy på kanal5.

Nu blir det att ta kvällsmacka.

Hep´på er så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar