fredag, november 14, 2008

Sökt ny bostad

Bilden är på huset jag hitta lägenheten i :D

Idag gjorde jag en intresse anmälan hos hyresbolaget jag bodde hos tidigare.
Trivdes bra i detta hus, men sist jag hyrde delade jag en 3a på 115 kvadrat. Nu idag hitta jag en två på 58 kvadrat i samma hus men på andra bostadsvåningen (tredje i huset då det är affärer lokaler i bottenplan) Är ett gammalt fint hus med stora fina fönster och super högt till tak.
Så självklart la jag in en intresse anmälan =) Visade sig att jag hade flest poäng av dom två som är intresserade. Men efter åt såg jag att det var inflyttning omgående, hum. Lite mer problematiskt. Men vill se den ändå! Kan ju va så att man trollar lite :D
Så någon som vill ha en 2´a i kumla på 65 kvadrat så säg till!!

Så här ser den som jag vill ha ut i planlösningen.

Orkar knappt flytta men vill inte bo kvar i den jag har nu. Och detta hus är ju fint och helt underbart! Mitt på torget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar