måndag, november 10, 2008

Snart slut på jobbet

Jobbar nu, pratat med 109 chaufförer hittils.
Slutar om 20 minuter och då ska jag en sväng till Erika och testa maskerad dräkten.
Efter det ska jag hem, för då kommer Camilla till mig. Blir skoj, inte hunnit sätts så mycket sista veckorna.
Här har det just spöregnat, det blåser kallat och är ruggit. Så mitt efter längtade hus med kamin tänker man ännu mer på sånna här dagar!
Suttigt och lekt med blogg färgerna, till slut blev det svart-vit-gråskala, tråkig ja. Men rätt stilrent. Vem vet kommer säkert ändra snart igen :D
Har haft lite huvudverk sen igår kväll, hållt i sig under dagen. Hoppas det försvinner snart.
Ska försöka laga någon godare mat idag, gårdagens blev inte så god. Blir så när man slänger i hop maten.
Glömde min mössa (som jag fick tre komplimanger om på en dag) hemma hos Emmelie och hennes familj. Ska försöka hämta det också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar