måndag, november 17, 2008

Klapplista

Sitter och försöker fylla i min julklaps lista.
Vi ska skriva så mycket som möjligt för att man ska kunna välja och spraka bland sakerna. Det är första året som vi skriver julklapps lista i vår familj, så blir intressant att se vad man får =)
Försöker komma på bara grejer som jag vill ha. Både realistiska och mindre realistiska!
Blir en spännande jul. Ser fram emot våran julresa 1 vecka semsester =) Även spännande och se vad alla andra önskar sig. Ännu mer spännande hur ekonomin blir efter en lång sjukhustid + sjukskrivining och inte lika mycket jobb då jag enbart kör vissa pass nu sen jag började jobba. Men har gått bra än så länge.
När jag ändå talar om jobb, så kan jag ju berätta att i går var det sista inläningsdag för det administrativa jobbet. Så idag börjar dom bearbeta detta, tror visserligen det blir någon annan. Men ger inte upp hoppet förens det är över.
Mycket spännande nu.

Är skoj med raktionerna jag får från min klippning igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar