lördag, november 15, 2008

50 frågor och 50 svar från mig!

1. Var hittade du den här listan?
På någons sida

2. Var är dina föräldrar födda?
Örebro och Stockholm

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ett antivirusporgram (uppdatering)

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen jag går till ofta så, testar många olika. Men gillar grektiskt =)

5. När badade du i en pool senast?
Oj, var nog länge sen. Badar inte så ofta. Badat 4 gånger på 3 år och alla dom i sjö. Pool, måste varit någon gång när jag varit i badhuset.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jadå, har inte alla det?! Sånt man sätter ihop med klassen och sånt...

7. Hur många barn vill du ha?
Inget jag bestämt, tiden får utvisa

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Lyssnar på det mästa. men inte DiLeva!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej. Tänk om allt inte var så grötigt och invecklat!

10. Vad har du för TV-kanaler?
Grundutbud i hyreslgh, och än så länge grundutbudet på telias boxer.

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja

12. Har du busringt någon gång?
Ja, säkert någon gång. Men inget jag minns.

13. Har du fått felparkeringsböter?
Ja en gång, stod förlänge på en 15 minutersparkering. Var inne på apoteket, där dom tydligen höll på att bygga om.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Har aldrig gjort det. Känner inte för det nu. Men ska aldrig säga aldrig.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Tyskland - Frieburg

16. Har du en egen trädgård?
Ne, men skulle vilja!

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Många: Hitta Nemo. Ace Age. Madagascar... dom jag kommer på nu, men finns fler!

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja.

19. Badkar eller duschkabin?
Inget av dom, duschdraperi (kabin är en sån man går in i =D )

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj sätt många, men får bli Arn då.

21. Favoritpizza?
Oxfilé med bearnaisesås bredvid

22. Chips eller popcorn?
Popcorn till förens tre månader sedan. Nu får jag välja chips då jag inte kan äta popcorn längre.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Inget, om jag använder ör det lite glans bara.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Öö, nej! Gör folk sånt? Varför?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nope

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Ja du olika men nu har det mest blivit apelsin.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Camilla, Martin och Henrik. Hemma hos Martin.

28. Favoritchoklad?
Åh, älskar choklad!! Det som alltid går är Marabou

29. När röstade du senast?
Beror ju på vad man menar med röstat. Men om det är stora val så är det ju sist det var val :P

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
I sommras

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja

32. Är du bra på matlagning?
Ne, men jag lagar ju min egen mat så borde ju gå ner iaf

33. Klarar du att tanka själv?
Ja, haha. Lärde jag mig tidigt!

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej.

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja! Bär uniform vid varje arbetspass

37. Vad var det senaste du handlade?
Mat

38. Har du kräkts offentligt?
Offentligt är stor allmän plats för mig. Då nej. Men menas det bland andra människor, så ja.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Sanna kärleken

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja jo ja.

41. Har du ringt något betalnummer?
Betalar för alla mina samtal. Men menas det med sånt som kostar två gånger så ja, det har hänt.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Distriktsköterskan, då jag fick venofer dropp (järndropp)

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Vet inte

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har på båda, så två olika.

46. Vad har du i din väska?
Massor! Alltid fullt. Men typ tugummi, vatten, plånbok, mobil, handskar, nycklar, necissär, kalender ja typ så.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Borstar tänderna

48. Vad är du tacksam för idag?
Mycket!

49. Har du varit lucia?
Ja, hade levande ljus i kronan. Var när jag var yngre. När jag var lite äldre var jag tärna i kommnen jag bodde i då.

50. Har du bil?
Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar