tisdag, november 18, 2008

Saknad

Hej!
Idag har jag varit på försäkringsrådgivar kurs dag, min 4´e.
Har varit trevligt, bra folk god mat.
Min vän på magen var vän med mig och gjorde inte massa läten i onödan :D Bra det, han är lydig (än så länge, men snart ska han väl börja testa gränser *ler*)
Var in på biltema en sväng och kolla mest för jag var där... men blidde enbart soplarvätska, är skapligt mycket billigare att köpa det där än på mackarna.
Åkte in till marieberg för att strosa runt och njuta lite.
Har länge velat köpa ett sovlinne, som jag kan ha och som är bra till annat också ;) Men inte hittat något men hitta ett svart linne med lent skönt tyg på mamma avdelningen, ja vist låter det sjuk, men sant. Enkelt fint och svart. Perfekt (får tänka bort att det är inbyggd amningshål i toppen ;D)
har också letat en kofta länge, som är halv lång inte för lång och inte till mindjan. Men utan resultat. När man är borta och det fylls i påsen, så står det ut en del. Och då ser man faktiskt lite gravid ut haha. Men hitta en fin kofta på mamma avdelningen. Men vet inte om jag tycker den såg så mamma aktig ut. En sån blev det iaf jätte fin, nackdelen var väl att den var lite stickig och elektisk (ja ni vet vad jag menar)
Så nu får jag slå mig själv på fingrarna då jag helt enkelt inte hade råd. Men sovlinnet och koftan var välbehövliga efter min opeation. Spolarvätskan för att se ut genom fönstret när jag åker till jobbet :P
Har pratat med min vän Karin som bor i tyskland idag. Urs så jag saknar henne nu. Vill ha henne här! Eller jag vill till henne!! Kram på dig!
(för er som följt min blogg och kanske minns att jag köpte byxor till Karin och skicka med hennes mamma ...dom satt perfekt och det var kul!! för hon ville verkligen ha dom, var VILA jeans. och så öppna jag en helt annan värld för henne med den pincetten fårn KICK´S hon kunde inte förstå att dom andra skit pincetterna kunde säljas :D )
Har mitt linne på mig och är super skönt... ska fortsätta vila lite i soffan nu med lite webbtv och sen ska jag sova.
Godnatt på er, och hoppas eran dag varit bra!?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar